cimer00

A 2024. november 1-jén RENDSZERES GYERMEKVÉDELMI KEDVEZMÉNYRE jogosult gyermekek szülei/ törvényes képviselői részére a pénzbeli támogatást hivatalunk 2024. november 25-én, hétfőn utalja. A készpénzesek aznap hétfőn 14:00-16:00 között pénztári órákban vehetik fel a támogatást. - Kerecsend Község Önkormányzatának Képviselő-testülete soros nyílt ülését, 2024. november 25-én, hétfőn 17.00 órától tartja a Közösségi Házban.
free accordion menu module

Képviselő-testületi ülés

Kerecsend Község Önkormányzatának Képviselő-testülete soros nyílt ülését, 2024. november 25-én, hétfőn 17.00 órától tartja a Közösségi Házban.

Napirend: 

  1. Tájékoztató a lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról és az előző testületi ülés óta tett intézkedésekrő1

       előadó: Sári László polgármester

  1. Tájékoztató a Kerecsendi Magyary Károly Általános Iskola 2023/2024. nevelési évben végzett munkájáról és az új nevelési év terveiről

       előadók: Ballagó Zoltán egri tankerületi igazgató Palkovics Péter igazgató

  1. Beszámoló a közbiztonság helyzetéről Kerecsenden

        előadó: rendőrségi körzeti megbízott

        meghívott: Eger Város Rendőrkapitánya

  1. Tájékoztató a mezőőri szolgálat tevékenységéről

       előadó: Kocsmár István mezőőr

       előkészítésben részt vesz: mezőőr

  1. Tájékoztató a 2023/2024. évi közfoglalkoztatási programok megvalósításáról és a következő évi tervekről

       előadó: Sári László polgármester

  1. Megállapodás Közös önkormányzati hivatal alakítására és fenntartására

       előadó: dr. Szász Kata jegyző

  1. Települési nemzetiségi önkormányzatok együttműködési megállapodása

       előadó: dr. Szász Kata jegyző

  1. Kerecsend Község Önkormányzata Képviselő-testületének a szociális célú tűzifa támogatásról szóló rendelete javaslat

       előadó: dr. Szász Kata jegyző

  1. Egyebek

Kerecsend, 2024. november 20.

Tisztelettel:

  Sári László

polgármester

infoblokk kedv final CMYK ESZA

infoblokk kedv final CMYK ESZA

infoblokk kedv final CMYK ESZA

© 2024 Kerecsend Község Önkormányzata